Längtan är så stor.

Vi längtar efter dig så himla mycket vår lilla älskling.
Vill bara att du ska komma ut nu.

Här är 2 dikter till dig.

♥Lilla Du därinne♥

Lilla Du därinne
jag undrar så vem Du är!
Att jag vet så lite om dig
fast Du redan är här.

Är det Dina tår jag känner?
Är det Ditt hjärta jag hör slå?
Är det sant att Du har ögon och naglar
och en mage att pussa på?

Jag vet så lite om Dig
fast Du redan är här
men jag älskar Dig som tokig
vem Du än är!


♥Så nära, men ändå så långt borta♥

Jag är rädd att misslyckas
uppgiften är ju så stor
Men jag lovar dig att jag ska göra allt i min makt
för att bli världens bästa mor

Du är så otroligt efterlängtad
och vi håller dig redan så kär
Det kanske låter konstigt
med tanke på hur liten du faktiskt är

Vi kallar dig redan
för vår lilla skatt
Och om sanningen ska fram
så drömmer vi om dig nästan varje natt

Jag kan inte med ord beskriva
hur mycket jag längtar efter dig
Tänk första gången jag får hålla dig i min famn
det kommer betyda så oerhört mycket för mig

Jag är rädd att misslyckas
uppgiften är ju så stor
Men jag lovar dig att jag ska göra allt i min makt
för att bli världens bästa mor.


Kommentarer
Postat av: Martina

Du kommer bli världens bästa mor gumman <3

2008-12-04 @ 18:06:00
URL: http://martinatorhede.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack min älskade märt <3

2008-12-04 @ 21:32:56
Postat av: Anna

Åh vilka fina dikter! Vad duktig du är Jennie! Såklart du kommer bli en bra mamma. Ingen tvekan alls!

2008-12-04 @ 22:52:38
URL: http://annaeriksson87.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack anna :) <3

2008-12-05 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0