Vecka 31.

Då går jag in i vecka 31 idag. Känner för varje vecka som går nu att det verkligen är dags snart. Och då menar jag snart. Känns helt overkligt att jag ska få en liten bebis.
Lilla bebben väger nu ca 1500 gram och är ca 40 cm lång. Börjar bli ganska så trångt därinne nu. Man känner av sparkarna mycket kraftigare än innan och det kan vara väldigt obehagligt ibland.
Det är vanligt att man börjar känna av förvärkar nu och det gör jag kan jag säga. Har så otroligt ont typ hela tiden. Har också väldigt ont vid revbenen på vänster sida. Känns typ som att jag har håll hela tiden. Det är svårt att förklara dessa smärtor för nån som inte är gravid eller inte vart det hehe.

Idag har märt varit här. Vi käkade lunch och kollade på våra bästa år :P sen nu efter det vart man skit seg.
Mamma och pappa kommer upp sen med lite julpynt till min gran. Ska ha en riktig gran :)
Hoppas dom stannar på middag så slipper jag äta det själv. Älsklingen kommer nämligen hem sent idag :( han ska hjälpa sin chef att flytta efter jobbet.

Nu ska jag tina upp lite lussebullar som jag själv har bakat haha :P och lägga mig i soffan och vila en stund.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0