Onsdag.

Gud vilken slappdag jag har haft idag, har inte gjort nånting, har inte orkat. Gick upp rätt tidigt, åt frukost och kollade på film sen kollade jag på våra bästa år och åt lunch och nu har jag precis gjort mig i ordning för jag och älskling ska på en förlossningsföreläsning idag på huddinge sjukhus. Så inge mer slapp idag inte. Den börjar klockan sex och håller på till åtta. Hoppas det är nåt att lyssna på eftersom det håller på i två timmar annars kommer jag dö. :P Ska möta älsklingen i huddinge vid halv fem så ska vi käka nått innan. :)

Nu håller ju snön på att försvinna också :( hoppas det kommer mer snart, har vart så mysigt med massa snö :) och tänk om det inte är nå snö i helgen då kan inte vi åka pulka med william heller :( så hoppas hoppas hoppas!

Nu ska jag ta och ringa min kära mor och far som kom hem sent igår från en resa på malta. :) där är det ganska varmt så dom har nog haft det bra :)
måste fråga dom om vi kan åka och storhandla imorgon innan helgen. så slipper vi göra det med william och så. För vi ska åka till ikea i helgen också och shoppa lite. Måste ha lte julsaker nu till första advent på söndag :)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0