Vecka 26.

Idag går jag in i vecka 26. Min lilla bebis är nu ca 31 cm lång och väger ca 800 gram.
Huden är nu kraftigare och mindre genomskinlig, men lillen är fortfarande mager och skrynklig hihi.

Kom hem för en liten stund sen från barnmorskan. Lillens hjärta slår som det ska och allt såg jätte bra ut förutom en sak...

Jag hade för högt blodvärde tror jag det va. Man ska inte ha över 9 och jag hade 10,3 så det kan hända att jag har graviditetsdiabetes. Låter inte speciellt kul men hon sa att det kanske bara va så nu men jag måste ändå till vårdcentralen för att kolla upp det. Usch tänk om jag har det! :( tur att det försvinner när man inte är gravid längre men ändå...


Men men, nu ska jag göra mig i ordning för att åka ner till tumba och möta upp märt på en fika när hon slutat jobbet :)


Hoppas eran dag fick en bättre start än min.


Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0