Vecka 27.

Nu är jag i vecka 27. :) lillen är nu ca 32 cm lång och väger ca 900 gram - 1 kg. Han börjar bli riktigt stor nu, och det känns kan jag säga :P
Nu kan lillen öppna sina ögon och växlar nu mellan att blunda och titta. Värsta ballt :)
Musklerna på armar och ben är nu också starkare så ibland får han in en ordentlig buff mot revbenen eller urinblåsan och det kan göra rätt ont.
Nu springer jag och kissar otroligt mycket. Det är skitjobbigt. Speciellt på nätterna. Men det är ju bara att stå ut, inget man kan göra åt saken hehe :P
Börjar kännas ganska tungt nu också och känner mig lite nere... hoppas det går över.

Idag har jag varit i huddinge med märt och kollat lite :) va inte borta så länge för dom har inte speciellt mycket butiker där.
Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska sluta så ska jag möta honom och alexandra i tumba så ska vi gå till botkyrkabyggen och lämna in papprena om byte av lägenhet.
Efter årsskiftet så bor vi i en 3a på hålvägen :) ska bli så skönt att få större.

I helgen kommer william :) saknar honom så mycket! då ska vi ut och åka pulka med honom, gu va roligt :D

Nu ska jag fixa i ordning alla papper så man får med sig allt, vore ju inte så kul om man skulle glömma nåt så man måste gå dit igen.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej gumman!

Tyckte att du verkade nere idag men ville inte säga något. Bara att ringa om det är nått..



PussPuss älskar dig <3

2008-11-24 @ 19:41:19
URL: http://martinatorhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0