Falskt alarm!

Igår kväll åkte jag, stefan och mamma in till förlossningen för trodde att vattnet hade börjat sippra.
Gick och lade mig vid tio och när klockan var elva hade jag vart uppe och kissat typ sju gånger och det kom mycket varje gång också så vi tänkte att det här kan ju inte vara kiss som kommer. Så mycket kan man inte kissa. Plus att jag fick förvärkar samtidigt så låg och hade skit ont i magen också så då vart man lite orolig så dom på förlossningen tyckte att vi skulle åka in och kolla.
Så mamma kom och hämtade oss vid halv tolv ungefär så va där vid tolv.
Och där så visade det sig att det inte va vattnet som hade börjat gå utan att jag hade fått urinvägsinfektion hehe, lagom kul :P det va anledningen till att kände mig kissnödig hela tiden och att det kom så mycket varje gång beror på att jag är så vätskefylld och massa flytningar som man kan ha så här i slutet.
Jag som nästan hoppades på att det skulle vara vattnet som skulle gå :(
trodde det så mycket bara för att jag fick värkar samtidigt haha :P
men men sånt är livet :P
Hoppas det inte dröjer lång tid nu. Känner ganska mycket i magen nu faktiskt hela tiden.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, har bara sovit drygt tre timmar inatt :/

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ojdå! Ja han kan ju vilja komma ut närsomhelst nu!

2009-02-11 @ 07:52:36
URL: http://annaeriksson87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0