Vecka 37. 21 dagar kvar!

Nu är jag i vecka 37. Nu kan man börja ladda inför förlossningen :)
Lillponken fortsätter lägga på sig lite hull och det är svårt och veta hur mycket han väger. Det är så olika nu på slutet va dom väger för alla bebisar lägger på sig olika mycket nu.

Samma sak med längden. Dom växer olika mycket nu i slutet.

Men snart är det dags och då får ni veta hur stor han är :)

Några bilder kommer snart också för märt och sanna va här idag och åt lunch med mig och då fotade märt min mage så tar dom av henne. Jag har ändå packat ner min kamera i förlossningsväskan så kan inte ta några :P

Jag och min älskling firar 2 år idag också :) Vi ska väl inte göra nå speciellt, iaf inte idag, har så mycket att göra.
Vill iaf bara säga att jag älskar dig stefan av hela mitt hjärta! Du är allt för mig! <3


Nu ska jag ta tag i lite saker här hemma. Är typ helt kaos eftersom vi flyttade i helgen. Men det är inte så mycket kvar att göra ändå.

Vi ska ringa botkyrkabyggen och fråga hur dom besiktiar eller hur det stavas haha deras lägenheter för det är hur mycket som helst som dom har missat här. Så jävla dåligt och irreterande.

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0