Vecka 38. 14 dagar kvar!

Nu är jag i vecka 38. Och nu är det snart dags :D
Han är väl ca 48-49 cm lång nu kanske och väger ca 3,2 kg. Men nu är det verkligen helt olika så man vet inte. Det är iaf väldigt väldigt trångt därinne. Så därför tycker jag att han komma nu :) Hade jättemycket förvärkar i lördagskväll, skit ont gjorde det så då trodde jag att han skulle komma haha :P men det gjorde han ju inte.
Så får fortfarande bara vänta och vänta...

Nu ska jag kolla på våra bästa år snart. :P

Hej svejs!



Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Förlåt att jag varit jättedålig på att kommentera. :P Det börjar veeerkligen dra ihop sig nu! Kan tänka mig att du längtar så du håller på att döööö :D Lyckoönskingar från Mig. :)

2009-02-10 @ 14:02:14
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Jennie

Aa ja längtar verkligen nu så ja håller på att döööö :D alla bara föder nu men inte ja :P

2009-02-10 @ 14:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0