Vecka 33.

Nu är jag i vecka 33. Fan va det går undan. 7 veckor kvar nu :)
Sofie på jobbet födde en liten casper för en vecka sen. Så himla söt! så nu längtar man ännu mer :P

Lilla älsklingen är nu ca 42 cm lång och väger ca 1900 gram.
Många bebisar lägger sig nu med huvudet neråt vilket min lilla bebis redan har gjort. Han gjorde det redan i vecka 29 och ligger fortfarande kvar så. Så hoppas han gör det hela tiden nu tills det är dags, men det tror jag för nu är det inte mycket plats därinne för honom. Stackars liten.

Nu ska jag och min underbara älskling gå över till grannarna för att käka middag. Skönt att slippa laga mat :P

Hej Svejs!

Världens finaste! Älskar dig min älskling!



Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh. Nu kommer värsta väntetiden! :D Hur mycket längtar du inte på en skala lixom? :) Lyckohälsningar från Oss.

2009-01-10 @ 15:32:48
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Jennie

Längtar som ett as hehe :P

2009-01-12 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0