Vecka 36. 28 Dagar kvar!

Nu är jag i vecka 36. Tiden går fort nu tycker jag. Och det är bara bra för jag är så trött på den här magen nu och så vill jag ju såklart att min lilla pojke ska komma ut också. Är så nyfiken på hur han kommer se ut. :)
Han är nu ca 47 cm lång och väger ca 2700 gram. En del bebisar är inte större än så när dom föds medans andra är mycket större.
Händer inte så mycket just nu. Nu är det bara att vänta och vänta...

Nu ska jag fortsätta packa inför flytten i helgen, usch! har verkligen ingen ork eller lust med det men måste ju nu och det kommer vara så skönt när det är klart.

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej gumman!

Just det, jag hade nästan glömt bort att ni flyttar snart :) Men vad roligt ändå att få det överstökat. Önskade jag kunde hjälpa till men jag jobbar tyvärr :(

PussPuss älskar dig <3

2009-01-26 @ 19:36:22
URL: http://martinatorhede.blogg.se/
Postat av: SARA

vart ska ni flytta?

2009-01-27 @ 16:44:17
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0